Reizen

Coast to Coast (3) - Aankomst in New York en begin van de reis

Pin
Send

Chevrolet Impala, huurauto voor de reis van kust naar kust in de Verenigde Staten - Foto: Salvador Samaranch

onze kust tot kust reizen in de Verenigde Staten We begonnen heel vroeg aan te komen op de luchthaven van Barcelona, ​​om het vliegtuig te nemen dat ons naar de Newark luchthaven in New York.

Het was een stille en punctuele vlucht en we kwamen om 14 uur in Newark aan, na acht en een half uur vliegen.

Na het passeren zonder problemen de immigratiecontroles, het is tijd om het op te halen huurauto, waarvoor we een van de automatische treinen van de luchthaven nemen die ons naar het gebied van brengt Huur een auto.

Motel in Edison tijdens de reis van kust naar kust door de Verenigde Staten - Foto: Salvador Samaranch

Na het presenteren van het essentiële nationale rijbewijs en het sterk aanbevolen internationale rijbewijs, gaan we voor de Chevrolet Impala We hadden van tevoren een bijna nieuwe, ruime, comfortabele auto met automatische transmissie geboekt.

Natuurlijk waren ze in het verhuurkantoor verrast omdat we een Honda verwierpen, zeker betrouwbaarder, maar we wilden een Amerikaanse auto besturen.

Vanaf het vliegveld begint onze route rechtstreeks naar een motel in de stad Edison. In Barcelona reserveren we alleen de eerste drie nachten in de Verenigde Staten, de eerste twee in Edison en de derde in Lancaster.

De bevolking van Edison dankt zijn naam aan Thomas Alva Edison, die voor het eerst het gloeilamplicht kon behouden en ook het geluid kon opnemen.

Rond 16.15 uur kwamen we aan bij het hotel. Het hotel wordt beheerd door hindoes, die hotelfranchises lijken te verwerven van de verschillende motelketens.

Eenmaal geïnstalleerd in de hotelkamer, en na het zien van de halve finale van de Wereldbeker voetbal tussen Spanje en Duitsland, gingen we naar een nabijgelegen winkelcentrum, waar we een eerste aankoop in de supermarkt.

We zijn verrast door de zeer goede presentatie van groenten en fruit. Zoals we de hele reis konden zien, is de versafdeling altijd heel voorzichtig, zeer goed gepresenteerd, wat groenten en fruit erg smakelijk maakt.

De hoek van Edison tijdens de reis van kust naar kust door de Verenigde Staten - Foto: Salvador Samaranch

na dineren in een restaurant van de ketting Muscle Maker Grill, om 20 uur lagen we al in bed. Voor ons was het 2 uur 's ochtends. Nu ligt Aurora al goed te slapen.

de airconditioning Het maakt veel lawaai, maar vermoeidheid kan meer doen en we kunnen de droom gemakkelijk verzoenen. Aan de buitenkant is het erg heet, ook vochtig, met een temperatuur die ongeveer 37º moet zijn.

Einde van de eerste dag dat alles goed is gegaan, hebben we de bereikt begin van onze droom. We zullen een paar nachten in dit hotel zijn en we hebben een rugzak vol illusies, projecten, plannen en we staan ​​open voor nieuwe ervaringen.

DOWNLOAD HET EBOOKBOEK van ROAD TRIP COSTA naar COSTA

Naast het volgen van de verschillende stadia van de reis langs de kust van kust naar kust door de Verenigde Staten en Canada, hebt u de mogelijkheid om alle informatie in één document te verzamelen. Download hiertoe de ebook boek "18118 kilometer door de Verenigde Staten en Canada".

VOLG DE VERSCHILLENDE Fasen van de COSTA naar COSTA-REIS

Ik nodig je uit om de kroniek van deze grote te volgen road trip kust tot kust reis door de Verenigde Staten en Canada.

Als u zich abonneert op Reisgidsen naar de Verenigde Staten, ontvangt u elk hoofdstuk in uw e-mail op de dagen waarop ze worden gepubliceerd.

U hoeft alleen uw e-mailadres in het bijgevoegde formulier op te nemen en u ontvangt onmiddellijk een verificatie-e-mail waarmee u het abonnement kunt activeren.

Ontvang GIDSEN REIS naar VERENIGDE STATEN per e-mail

HANDIGE DIENSTEN voor uw REIS

Video: NEW YORK CITY #1 - Heenreis naar "The Big Apple" & Aankomst Hotel (Juni- 2020).