Reizen

Coast to Coast (14) - Dit is het museumbezoek van de National Mall of Washington

Pin
Send

Gezicht op de National Mall of Washington vanaf het Capitool - Foto: Salvador Samaranc

Op onze derde dag in Washingtontijdens dekust tot kust reizen door de Verenigde Staten en Canada, we vertrokken om 8.30 uur vanaf het hotel.

We zijn op weg naar het centraal station van de spoorwegen, de Union Station, waar we de auto achterlieten in een parkeergebouw eraan. Vanaf de laatste verdieping van de parkeerplaats hebben we een geweldig panoramisch uitzicht over Washington.

We maken van de gelegenheid gebruik om een ​​wandeling te maken door de Union Station, een zeer statig gebouw, zoals alles in deze stad, sober, elegant, dat er niet echt uitziet als een treinstation.

We wandelen ook enorm door Food court, een gebied met veel winkels.

Museum van de Indische mensen in Washington - Foto: Salvador Samaranch

We hebben de afstand naar de afgelegd Capitol,maar het was allemaal heel gesloten en zonder rijen mensen om het te bezoeken. Ongetwijfeld moet er iets gebeuren, want het was een dag waarop het gebouw open moest zijn voor het publiek.

Hoe dan ook, we vragen de politie van het gebied niet de reden voor de sluiting, dus nemen we genoegen met een volledige draai rond het karakteristieke gebouw, een bezoek aan de tuinen en het beklimmen van de trap om het uitzicht op de grote laan van de National Mallmet hem Lincoln Memorial aan het andere einde.

Nationaal winkelcentrum museum

Langs lopen National Mall we komen bij hem museum van de Amerikaanse Indianen (Museum van Indiaanse), die we besloten te bezoeken. Het is een groot museum, in een origineel gebouw, zeer goed ontworpen.

Toon de geschiedenis van de Indiase natie (inheems) van het hele Amerikaanse continent, noord en zuid: zijn universums, verschillende volkeren, levens en de terugkeer naar de plaats van herkomst.

Washington National Air and Space Museum - Foto: Salvador Samaranc

Bij vertrek gingen we naar het aangrenzende museum, de Nationaal lucht- en ruimtemuseum, met als doel de Apollo schepen Ze slaagden erin om van de maan te komen en te gaan. Hallucinating!. Vanuit het huidige oogpunt van technologie lijken deze Apollos meer op elkaar Caravels van Columbus dan naar de huidige vliegtuigen.

Het bezoek aan de musea van vandaag (Indiaanen Lucht & ruimte) kan de uitersten van de Amerikaanse geschiedenis weerspiegelen.

Nieuwe wandeling door het fantastische National Mall om terug te keren naar de Union Stationwaar we besloten te eten in de Dubliner, Ierse pub naast het stationsgebouw. We nemen wat jij schildert Kilkenny !! Zeer goed !!, en we aten echt goed.

Nadat we de auto hadden opgehaald, gingen we naar buiten, en zonder uit het voertuig te stappen, de Jefferson Memorial, gelegen naast Potomac rivier, een gebouw vergelijkbaar met dat van Lincoln Memorial, hoewel van kleinere afmetingen.

En op dit punt maken we onze af Washington bezoek, en om 18 uur waren we al in het hotel. Het was een erg warme en licht bewolkte dag en Aurora is al beter koud. ¡Bravo !!

DOWNLOAD HET EBOOKBOEK van ROAD TRIP COSTA naar COSTA

Naast het volgen van de verschillende stadia van de road trip van kust naar kust reis door de Verenigde Staten en Canada, kunt u alle informatie in één enkel document laten samenstellen.

Download hiertoe de ebook boek "18118 kilometer door de Verenigde Staten en Canada".

HANDIGE DIENSTEN voor uw REIS

Video: COAST TO COAST AM - October 14 2019 - The Coming Crash (Juni- 2020).