Reizen

Pin
Send

Lincoln Memorial in de National Mall of Washington - Foto: Salvador Samaranc

Voor onzeWashington bezoekin de kust tot kust reizen in de Verenigde StatenWe hadden een reservering om in het motel te verblijven Ramada Innin College park, in de buurt van de federale hoofdstad.

Maar daarvoor moesten we 254 kilometer van af Lancaster, waar we om 08:30 uur vertrokken.

We komen aan om College park tegen middernacht, en eenmaal in het motel geïnstalleerd, gingen we naar Washington DCwiens centrum downtown Het is 15 mijl afstand.

Witte Huis in de National Mall of Washington - Foto: Salvador Samaranc

Washington DC, gelegen aan de oevers vanPotomac rivier, is een stad gepland aan het einde van de 18e eeuw om te dienen als de permanente nationale hoofdstad van de Verenigde Staten.

Voorheen bekleedden verschillende andere plaatsen deze functie sinds de onafhankelijkheid van het land in 1776.

Vanwege het politieke belang Washington het is een plaats van frequente manifestaties, met name in de National Mall.

Deze grote laan is ook een populaire bestemming onder toeristen vanwege de vele monumenten en plaatsen van nationaal belang, en omdat het een centrum is van de Amerikaanse geschiedenis en cultuur.

In de National Mall is de museumcomplex 's werelds grootste beheerd door de Smithsonian Institute

Monument voor het Witte Huis in Washington - Foto: Salvador Samaranc

National Mall Monumenten

Een uur lang hebben we met de auto door Washington gereden en uiteindelijk hebben we heel dicht bij de auto geparkeerd Witte huis. Omdat het zaterdag is, is parkeren gratis, zoals aangegeven door de erin stoppen.

Vanaf dat moment zijn we begonnen met een geweldige wandeling over beide gevels van de buitenkant Witte huis (om het binnen te bezoeken, moet je ruim van tevoren om een ‚Äč‚Äčreservering vragen, wat we niet hadden gedaan om de reis niet te conditioneren), en dan hebben we de grote obelisk van de Washington Monument.

We hebben ook de bezocht Monument Tweede Wereldoorlogde Koreaans oorlogsmonument (er waren bloemen en een vlag van Zuid-Korea) en de Vietnam Oorlogsmonument.

De laatste is de monument Nog spannender, eenvoudiger, met de namen van alle Amerikaanse soldaten die tijdens de oorlog zijn omgekomen.

Er is een standbeeld met de figuren van drie levensgrote soldaten, en elk van hen vertegenwoordigt een van de meeste etnische groepen (wit, zwart, Spaans).

Vietnam Memorial in Washington - Foto: Salvador Samaranch

We hebben ook de bezocht Lincoln Memorial, waar in een gebouw met grote klassieke kolommen het grote standbeeld van de staat President Lincoln

Dit monument is bekend omdat het in veel films is verschenen, waaronder de Planeet van de apen, hoewel in dit geval met een Lincoln Met aapgezicht.

Uit de stappen van Lincoln Memorial er is een geweldig uitzicht op de enorme esplanade van National Mall, met de grote obelisk, en in de verte de Capitol (ongeveer 5 kilometer ...).

We zaten een tijdje in de Lincoln Memorial Staircase het bewonderen van het panoramische, met de rechthoekige vijver op de voorgrond, de hoek die het toneel is geweest van de grote politieke concentraties van Martin Luther King en tegen de Vietnam oorlogen films zoals Forrest Gump.

Lincoln Memorial in de National Mall of Washington - Foto: Salvador Samaranc

VERGEET UW REISVERZEKERING NIET

Organiseert u uw reis naar de Verenigde Staten? Ga niet zonder huur eerst uw reisverzekeringen hier we leggen uit waarom. Als je hem bij ons inhuurt, heb je een 5% korting.

We vervolgen onze wandeling / wandeling tussen ministeriële en officiële gebouwen, allemaal statig, tot Pennsylvania Avenue 1600 (de Witte huis weer).

Daar, uitgeput, met de benen die al alleen waren, namen we de auto en gingen op weg naar de Arlington Cemeterymet de bedoeling vooral de graven van de broeders te bezoeken Kennedy en Jacqueline.

Na het oversteken van de Potomac rivier, we verschijnen voor hem vijfhoek, enorm gebouw, en we ontdekten verrassend, aan de andere kant van de Arlington Cemeteryde monument voor Amerikaanse soldaten die het beroemde beeld van de vlag vertegenwoordigen die op Iwo Jima, bijna aan het einde van de Tweede Wereldoorlog.

Vietnam Memorial in Washington - Foto: Salvador Samaranch

Het standbeeld is niet identiek aan de beroemde foto, maar het suggereert hetzelfde idee en is geïnspireerd door die foto die overigens niet spontaan was, maar verschillende keren werd herhaald.

We verlaten de bezoek aan Arlington Cemetery voor de volgende dag en we gingen naar ons motel, waar we moe aankwamen, maar tevreden en bereid om te absorberen wat werd gezien en geleefd.

in Washington het beïnvloedt dat er door gemeentelijke voorschriften geen wolkenkrabber is, en in plaats daarvan toont het een zeer statig stadscentrum voor zijn gebouwen, de imposante lanen en de vele monumenten, allemaal geassocieerd met Amerikaanse films.

Ah! Merk op dat in Washington DC de musea en bijna alles dat bezocht kan worden is gratis!

Washington Tour vanuit New York

Als je tijdens je reis naar de Verenigde Staten beperkt bent in tijd, en je bent niet in New York bezoek Washington u heeft zelf de mogelijkheid om u aan te melden voor een Washington excursie, waarmee u de hoofdstad van de Verenigde Staten kunt bezoeken met een Spaanse gids in één dag

Boek een hotel voor uw reis op Booking.com

National Mall Afbeeldingen

Hier heb je meer foto's van het bezoek aan Washington National Mall monumenten en musea.

HANDIGE DIENSTEN voor uw REIS

Video: THE NATIONAL MALL AMERICA'S FRONT YARD. The Washington Monument. PBS (Juni- 2020).