Reizen

Coast to Coast (13) - Bezoek Georgetown en Arlington Cemetery in Washington

Pin
Send

Graf van de onbekende soldaat op de begraafplaats Arlington in Washington - Foto: Salvador Samaranch

Vandaag is het zondag en we beginnen onze tweede dag in Washington DCin onze kust tot kust reizen door de Verenigde Staten en Canada.

We verlieten het hotel vroeg om 8.30 uur en gingen rechtdoor Georgetown, bevolking dichtbij Washington DC.

De route vanuit het hotel is via wegen zonder veel verkeer geweest, we stellen ons voor dat omdat het feestelijk is, een prachtig park oversteekt, Rock Creek Park, waar veel mensen sportten of liepen.

Georgetown Het is een universiteitsstad, waarvan de bevolking voorheen gescheiden was Washington DC, maar momenteel geabsorbeerd door het kapitaal. Gelegen aan de oever van Potomac rivier, heeft een kleine poort, de Washington Harbor, met kano's en wat jacht.

Kennedy Tomb op Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch

de Wisconsin Avenue Het is een aangename plek om te wandelen met veel winkels, hoewel ze vandaag gesloten waren op zondag. We hebben door deze laan gelopen, door de haven en door de universiteitscampus, die ons doet denken aan Europese universiteiten zoalsOxford.

Vervolgens zijn we naar de Arlington Cemeteryaan de andere kant van Potomac rivier, waar we een lange wandeling van ongeveer drie uur hebben gemaakt!

in Arlington we hebben de bezocht graf van JFK, met de eeuwige vlam, waar het ook wordt begraven Jacqueline Bouvier Kennedy Onassis (Dit wordt aangegeven door de plaat van zijn graf). Er is ook een baby, zoon van de vorige die kort leefde.

Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch

Vanaf deze plek, die zich op een heuvel bevindt, kunt u een groot deel van de stad zien Washington DC, observerend de Lincoln Memorialde obelisk, en zelfs de Capitol.

We hebben ook de bezocht Graf van de onbekende soldaat waar kun je de inscriptie 'Hier liggen de overblijfselen van een Amerikaanse soldaat die alleen God kent, met eer en glorie". Om 11 uur konden we de ceremonie van de Wisseling van de wacht.

Dan hebben we de bezocht Arlington huis, gebouw met een grote geschiedenis achter de muren.

Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch

Op een groen grasveld, heel, heel voorzichtig zijn er talloze graven met een wit marmeren christelijk kruis. Er zijn ook anderen met de davidster en anderen met moslimsymboliek. Het maakt echt indruk en je krimpt een beetje in die omgeving, die doet denken aan Begraafplaatsen in Normandië.

Na het ophalen van de auto waren we vertrokken op de parkeerplaats van de Arlington Cemetery, We zijn op weg naar het stadscentrum. Na meer dan 45 minuten ronden konden we het parkeren Constitution Avenue, heel dicht bij de obelisk. Omdat het zondag is, is parkeren op straat gratis, vandaar dat het ons een beetje kostte om een ​​hole te vinden.

We hebben een paar uur bezocht Amerikaans holocaustmuseum, altijd overweldigend, altijd verdrietig, altijd noodzakelijk om te onthouden. Belangrijk voor de komende generaties.

Obelisk Washington Memorial in de National Mall - Foto: Salvador Samaranc

VERGEET UW REISVERZEKERING NIET

Organiseert u uw reis naar de Verenigde Staten? Ga niet zonder huur eerst uw reisverzekeringen hier we leggen uit waarom. Als je hem bij ons inhuurt, heb je een 5% korting.

Vervolgens hebben we de obelisk, bekend als Washington Memorial, dat naast het museum ligt. Boordevol Amerikaanse vlaggen, vanaf daar kunt u enerzijds de Capitol aan de ene kant en aan de andere kant de Lincoln Memorial, met alle groene velden als tapijt, het gevoel van grandeur, van breedte.

Eindelijk, naar de auto en naar het hotel. De dag was erg warm, hoewel ideaal voor sightseeing en wandelingen. De krachtige airconditioning van gebouwen en musea is de oorzaak van de constipatie van Aurora.

DOWNLOAD HET EBOOKBOEK van ROAD TRIP COSTA naar COSTA

Naast het kunnen volgen via de blog de verschillende fasen van de road trip Coast to coast reizen door de Verenigde Staten en Canada, u hebt de mogelijkheid om alle informatie in één document samen te brengen. Download hiertoe de ebook boek "18118 kilometer door de Verenigde Staten en Canada".

HANDIGE DIENSTEN voor uw REIS

Video: COAST TO COAST AM - October 13 2019 - Kensington Rune (Juni- 2020).