Categorie Reizen

Impressionistische tuinen tentoonstelling in het Thyssen Bornemisza Museum, vanaf 16 november
Reizen

Tentoonstelling Impressionistische tuinen in het Thyssen Bornemisza Museum in Madrid Als u de komende weken naar Madrid reist, heeft u vanaf 16 november de mogelijkheid om een ​​nieuwe tentoonstelling van impressionisme te zien in het Thyssen-Bornemisza Museum in Madrid. Nadat de Monet-tentoonstelling afgelopen voorjaar werd gehouden en samenviel met de tentoonstelling van Renoir in het Prado Museum, vindt in Thyssen de tentoonstelling Impressionist Gardens plaats, die u kunt bezoeken tot 13 februari 2011.

Lees Verder

Coast to Coast (1) - 4 aspecten waarmee u rekening moet houden bij het plannen van de reis

Je moet weten hoe je van de weg kunt genieten als je van kust naar kust reist. Bij het plannen van onze reis van kust naar kust door de Verenigde Staten en Canada zijn er vier belangrijke aspecten waarmee we vooraf rekening moesten houden. Mentalisatie Als een fundamentele vereiste voor het succes van deze reis, is het belangrijk om te weten dat geluk onderweg is, niet bij het doel.

Kroniek van een reis van kust naar kust door de Verenigde Staten en Canada

Salvador en Aurora in Monument Valley in Arizona - Foto: Salvador Samaranch Ik ben verheugd aan te kondigen dat in Guias Travel to the United States de publicatie van de kroniek van een geweldige kust-naar-kustreis door de Verenigde Staten en Canada begint, heen en terug . Om dit te doen, verwelkom ik mijn vriend Salvador Samaranch, die in de zomer van 2010 deze reis maakte, met een duur van 64 dagen en meer dan 18.

Een belconcert opent de evenementen van El Greco 2014 in Toledo

Klokkentoren van de kathedraal van Toledo Wist je dat de herdenkingsevenementen van El Greco 2014 worden ingehuldigd met een klokconcert in Toledo? Inderdaad, dit jaar begint het jaar gewijd aan Greco, waarin belangrijke culturele activiteiten zullen worden uitgevoerd, zowel in de stad waarmee zijn leven was verbonden, zoals in Madrid of Valladolid.

Coast to Coast (9) - Bezoek van de Amish-gemeenschap in Lancaster County

Amish-gemeenschap in Lancaster County in Pennsylvania - Foto: Salvador Samaranch Onze volgende fase van de kust-naar-kustreis door de Verenigde Staten en Canada brengt ons van Edison naar Lancaster County, al in Pennsylvania, met als doel de Amish-gemeenschap te bezoeken . We zijn rond 13.00 uur in Lancaster gearriveerd en na een korte stop bij het motel hebben we verschillende plaatsen in de omgeving bezocht, zoals lokale ambachtelijke centra, zoals Amish ambachten en cultuur.

Programmering van het Fringe Madrid Festival 2014, van 4 tot 27 juli

Fringe Madrid Festival 2014 Het was een van de grote nieuwigheden van de programmering van de Villa's Summers twee jaar geleden in Madrid. Ik verwijs naar de viering voor de eerste keer van het Fringe Madrid-festival, een reeks gedurfde voorstellen voor schilderachtige activiteiten die vervolgens werden gepresenteerd in de schilderachtige ruimte van Conde Duque.

Coast to Coast (7) - Asbury Park en de Stone Pony van Bruce Springsteen

The Stone Pony, de icon bar van Bruce Springsteen in Asbury Park in New Jersey Aan het begin van onze kust-naar-kust reis door de Verenigde Staten, en na een bezoek aan Philadelphia in de ochtend, zijn we op weg naar Asbury Park, op 125 km afstand, relatief dicht bij New York. Asbury Park is een kustplaats aan de Atlantische Oceaan in New Jersey, met een vrij aantrekkelijke houten promenade en een breed strand.

Kust tot kust (16) - In wat voor soort restaurants je onderweg eet

Vestiging Cracker Barrel op weg naar Nashville Voor onze kust-naar-kust reis door de Verenigde Staten, bij het organiseren van dagelijkse gewoonten, hadden we de selectie van restaurants met een bepaalde naam al uitgesloten. Maar er is nog een dubbel aspect om te overwegen. Eerst moesten we beslissen wat de optie was van restaurants die we het meest gingen gebruiken, als we naar vestigingen gingen waar we de bestelling moesten plaatsen en ophalen aan een balie, zoals de Taco Bell, Subway of McDonalds, of ervoor kiezen om te zitten zoals sommige Heren en wacht tot ze ons komen dienen.

Coast to Coast (3) - Aankomst in New York en begin van de reis

Chevrolet Impala, huurauto voor de reis van kust naar kust door de Verenigde Staten - Foto: Salvador Samaranch Onze reis van kust naar kust door de Verenigde Staten begonnen we heel vroeg aan te komen op de luchthaven van Barcelona, ​​om het vliegtuig te nemen dat ons naar de luchthaven van Newark brengt. in New York Het was een stille en punctuele vlucht en we kwamen om 14 lokale uren aan in Newark, na acht en een half uur vliegen.

Coast to Coast (15) - Onderweg over de weg van Washington naar Nashville

Weg naar Nashville tijdens de reis van kust naar kust door de Verenigde Staten Vandaag verlieten we het hotel heel vroeg, rond 7 uur 's ochtends, omdat we bijna 1.100 kilometer vooruit hadden tot we Nashville bereikten, tijdens onze reis van kust naar kust door de Verenigde Staten en Canada. 'S Morgens, met al de zon op ons, moesten we verschillende keren stoppen voor een wandeling, wat koffie en / of Coca Cola drinken, en zelfs een tijdje slapen, omdat ik slaperig was.
Reizen

Dit is het bezoek van Nashville, de tempel van de country muziek

Country-muzieksfeer in Nashville in Tennessee Op onze kust-naar-kustreis door de Verenigde Staten kwamen we aan in Nashville, de hoofdstad van de staat Tennessee, hoewel Memphis het meest bevolkt is. Nashville ligt aan de oevers van de rivier de Cumberland en staat vaak bekend als Music City, omdat het altijd een sterke muzikale implantatie heeft gehad, samen met een belangrijke platenindustrie.

Coast to Coast (12) - Fotogalerij van de Arlington Cemetery in Washington

Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch Een van de meest intense bezoeken in Washington tijdens de kust-naar-kustreis door de Verenigde Staten en Canada was de Arlington Cemetery. Als een voorbeeld van de kroniek, hier is een fotogalerij van de Arlington Cemetery. Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch Kennedy Tomb op Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch Kennedy Tomb op Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch Tombe van de onbekende soldaat op Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch Arlington Cemetery in Washington - Foto: Salvador Samaranch Cemetery Monument van Arlington in Washington - Foto: Salvador Samaranch NUTTIGE DIENSTEN voor uw REIS <>
Reizen

Dat geldt ook voor de motels langs de weg in de Verenigde Staten

Tweepersoonskamer in een motel langs de weg in de Verenigde Staten Op een reis van kust naar kust door de Verenigde Staten, of op een reis langs de westkust, zonder twijfel is het beste accommodatie-alternatief dat we hebben de motels langs de weg. Maar hoe zijn de motels die we op de route hebben gevonden? De motels zijn meestal te vinden in de servicegebieden van de wegen of de toegang tot de verschillende steden.

Dit was het bezoek van de National Mall-monumenten in Washington

Lincoln Memorial in de National Mall of Washington - Foto: Salvador Samaranc Voor ons bezoek aan Washington, tijdens de kust-naar-kustreis door de Verenigde Staten, hadden we een reservering voor een verblijf in het Ramada Inn-motel in College Park, vlakbij de federale hoofdstad. Maar daarvoor moesten we 254 kilometer van Lancaster reizen, waar we om 08:30 uur vertrokken.