Categorie Reizen

Kust tot kust (16) - In wat voor soort restaurants je onderweg eet
Reizen

Vestiging Cracker Barrel op weg naar Nashville Voor onze kust-naar-kust reis door de Verenigde Staten, bij het organiseren van dagelijkse gewoonten, hadden we de selectie van restaurants met een bepaalde naam al uitgesloten. Maar er is nog een dubbel aspect om te overwegen. Eerst moesten we beslissen wat de optie was van restaurants die we het meest gingen gebruiken, als we naar vestigingen gingen waar we de bestelling moesten plaatsen en ophalen aan een balie, zoals de Taco Bell, Subway of McDonalds, of ervoor kiezen om te zitten zoals sommige Heren en wacht tot ze ons komen dienen.

Lees Verder

Texas - Loop door Fort Worth, de "plaats waar het Westen begint"

Fort Worth in Texas in de Verenigde Staten Fort Worth is de plaats "waar het Westen begint". Dat is tenminste wat deze stad 55 kilometer van Dallas wordt genoemd, en het is momenteel de stad met de hoogste groei in de Verenigde Staten. Trots op het verleden van het Oude Westen is het belangrijkste kenmerk van Fort Worth, onze nieuwe etappe in de reis van kust naar kust door de Verenigde Staten.

Dit was het bezoek van Memphis, de stad Elvis en de Grizzlies

Reclame voor de Grizzlies in Memphis Op onze kust-naar-kust reis door de Verenigde Staten, na het bezoek van ongeveer drie uur in Graceland te hebben afgelegd, gingen we naar het centrum van Memphis, een stad op enkele kilometers afstand. Na het eten van heerlijke ribben op vrijdag, goed bewaterd door goede Buds, liepen we drie uur door de stad Memphis, die iets groter is dan Nashville.
Reizen

Dit is het bezoek van Nashville, de tempel van de country muziek

Country-muzieksfeer in Nashville in Tennessee Op onze kust-naar-kustreis door de Verenigde Staten kwamen we aan in Nashville, de hoofdstad van de staat Tennessee, hoewel Memphis het meest bevolkt is. Nashville ligt aan de oevers van de rivier de Cumberland en staat vaak bekend als Music City, omdat het altijd een sterke muzikale implantatie heeft gehad, samen met een belangrijke platenindustrie.

Coast to Coast (33) - Onderweg door Texas, van Dallas naar Amarillo

Kennisgeving van ratelslangen op de route tussen Dallas en Amarillo in Texas De reis van vandaag op onze kust-naar-kust reis door de Verenigde Staten is hoofdzakelijk een weg geweest. We reizen van Dallas naar het Travelodge Motel in Amarillo. Het is 583 kilometer afgelegd door de staat Texas op een zeer rustige dag, een weg geeft en.
Reizen

Coast to Coast (29) - Fotogalerij van wolkenkrabbers en musea in Dallas in Texas

Dallas-wolkenkrabbers in Texas Een bezoek aan Dallas is een belangrijk stadium in onze doortocht door de grote staat Texas, tijdens de reis van kust naar kust door de Verenigde Staten en Canada. In deze geweldige stad, die het vierde grootstedelijke gebied van de Verenigde Staten vormt, kunnen we naast het overwegen van de grote en moderne wolkenkrabbers twee belangrijke musea bezoeken, het Dallas Holocaust Museum en vooral het speciale Sixt Floor Museum naar John F.

Coast to Coast (21) - Aankomst in Memphis, Graceland ... en een Wal Mart

Elvis Prestley Museum in Graceland in Memphis In onze volgende fase van de reis langs de westkust van de Verenigde Staten kwamen we rond 14.00 uur aan in ons motel in de buurt van Memphis. Nadat we onszelf een beetje hadden schoongemaakt en de koffer hadden verlaten, gingen we richting Graceland, het huis waar Elvis Presley woonde en waar hij bovendien begraven ligt.

Coast to Coast (48) - Fotogalerij van Williams op Route 66 in Arizona

Williams op Route 66 in Arizona Williams is een belangrijke etappe op onze kust-naar-kust reis door de Verenigde Staten, omdat we hier verbleven om de Grand Canyon van Colorado te bezoeken, een van de topbezoeken van onze roadtrip. Williams is gelegen aan Route 66, in Arizona, en is een stad die een belangrijke toeristische attractie is geworden, zowel voor de sfeer van een westerse stad die zijn lange centrale straat toont, als ook voor zijn etablissementen versierd met de Jaren 50, kenmerkend voor Route 66, zoals de Twister-bar.
Reizen

Denk aan de televisieserie van Dallas tijdens het bezoek aan Southfork Ranch in Texas

Binnenlounge op Southfork Ranch, herenhuis uit de Dallas-serie in Texas In ons stadium in Dallas, tijdens de Amerikaanse kust-naar-kustreis, hadden we de gelegenheid om een ​​van de populairste televisieseries van de jaren 70-80 in Dallas te herinneren . Voorheen reden we door een stad genaamd Parker, waardoor we de meest residentiële en landelijke wereld in Texas konden leren kennen.

Coast to Coast (46) - Monument Valley Wildcat Trail Trekking Tour

Landschappen in de Monument Valley in Arizona Na een eerste bezoek aan de Monument Valley, waar we konden genieten van de prachtige zonsondergang in deze adembenemende landschappen, was ons plan om de volgende dag terug te keren voor een reis in dit park van de Navajo Nation. Dus, na het ontbijt in stijl in het restaurant van de Holiday Inn, waar we logeerden, en na het laden van de auto met bagage, gingen we terug naar Monument Valley.

Coast to Coast (42) - Bezoek van Sun City en Frank Lloyd Wright Foundation

Sun City bij Phoenix in Arizona Vandaag beginnen we onze eerste dag van de kust-naar-kustreis door de Verenigde Staten in het gezelschap van onze vrienden Dolors en Miquel. En ons eerste doel is om Phoenix te bezoeken. Zeer vergelijkbaar met andere Amerikaanse steden van zijn grootte, heeft het twee verschillende kenmerken: de heersende droge hitte en de absolute rust van een centrum van een grote stad met bijna geen voorbijgangers.
Reizen

Coast to Coast (49) - Fotogalerij van het bezoek van de Grand Canyon van Colorado

Landschappen van de Grand Canyon van de Colorado in Arizona Een van de piekfasen van onze roadtrip door de Verenigde Staten is zonder twijfel het bezoek aan de Grand Canyon van de Colorado in Arizona. De landschappen van de Grand Canyon van Colorado zijn nauwelijks te beschrijven en verrasten ons door hun omvang. We hadden de gelegenheid om de belangrijkste uitkijkpunten langs de South Rim (South Rim) van de Grand Canyon te bezoeken en de vele foto's die we hebben gemaakt, slagen er niet in om de grandeur van dit nationale park over te brengen, wat een essentieel bezoek moet zijn tijdens elke reis naar de westkust van de Verenigde Staten Staten.
Reizen

Coast to Coast (40) - Ervaar het rijden op wegen en steden in de Verenigde Staten

Rijden op Amerikaanse snelwegen zou ik niet precies weten waarom, maar autorijden in de Verenigde Staten is een lonende ervaring. We hebben dit kunnen verifiëren in onze lange reis van kust naar kust, waarin we meer dan 18.000 kilometer hebben afgelegd. Om een ​​of andere vreemde reden is het eenvoudig en na nadenken hebben we de volgende conclusies getrokken over de redenen die gemakkelijk rijden op Amerikaanse wegen vergemakkelijken.

Coast to Coast (36) - Bezoek van Cadillac Ranch en Santa Rosa op Route 66

Cadillac Ranch in de buurt van Amarillo in Texas Na ons bezoek aan Palo Duro Canyon Park, terug naar Amarillo, waren we verdwaald om enkele typische woonstraten van deze stad te verkennen. Ik erken dat we ons nog steeds aangetrokken voelen om de verschillende Amerikaanse woningen te bezoeken. Reeds in Amarillo, op onze kust-naar-kust reis door de Verenigde Staten keren we terug naar de historische oude route 66 naar het westen, die we niet meer zullen verlaten tot Phoenix in Arizona en later zullen we hervatten tot het einde bij de Santa Monica Pier, in Los Angeles in Californië.

Onderweg door New Mexico en bezoek Albuquerque

Hermitage van San Felipe Neri in Albuquerque in New Mexico Onze volgende etappe op de reis van kust naar kust door de Verenigde Staten brengt ons naar Gallup, bijna 500 kilometer van Amarillo. We betreden al het mythische Amerikaanse westen, dat ons onbewuste ons herinnert aan Indiase stammen. Het zijn brede, mooie, gulle en toch wilde landschappen.